vrijdag 13 januari 2012

Oproepje

Eventjes een blog van een heel andere aard dan normaal. Zoals sommigen misschien al gehoord hebben, zijn er bij ons plannen ontstaan voor een tweede boek over hoogbegaafdheid. Want nóg meer begrip kan natuurlijk nooit kwaad.

Daarvoor zijn we op zoek naar ervaringsverhalen van kinderen en hun ouders. Ben je, of heb je een hoogbegaafd kind, kijk dan even op http://www.sinot-tekst-pr.nl/hoogbegaafdheid-bij-kinderen. Voor vragen mag je altijd mailen naar ellen@sinot-tekst-pr.nl. We horen graag van je!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen,
    Ik heb net het boek IQ TE KOOP! gelezen en ben zodoende op deze website terechtgekomen. Leuk om je te blijven volgen. Hoop voor je dat het beter gaat met je knie, wat zullen jullie geschrokken zijn ... Ik heb jullie boek met zeer veel interesse gelezen, omdat ik in mijn klas ( groep 3 ) zeer waarschijnlijk een meisje heb dat hoogbegaafd is. Ik herken zoveel van jou in haar terug ! IQ TE KOOP heb ik geleend bij de bibliotheek, omdat het makkelijk leest. Korte hoofdstukken en verhalen uit de praktijk. Heel leuk/goed als je je bezig gaat houden met het schrijven van andere ervaringen. Misschien met een zelfde opzet ? Heel veel succes ermee, groetjes van Iris Kaiser.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellen,

    Ik zag je oproep staan en heb daar toch een vraag bij.
    Ik ben op dit moment (anoniem) mijn levensverhaal aan het delen op platformhoogbegaafd.nl waarbij al mijn problemen die ik heb ondervonden tot nu, maar ook alle mooie dingen bespreek.

    Ik ben benieuwd of je alleen naar verhalen van ouders en kinderen op zoek bent, of ook interesse hebt naar verhalen van volwassenen met HB. Neem anders even een kijkje op de site en neem waar nodig contact met me op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dr. Itua geneest mijn HIV, ik ben al 10 jaar een ARV Consumptie. Ik heb mijn best gedaan totdat ik Dr. Itua tegenkwam op de blogsite. Ik heb hem ge-e-mailen over mijn gegevens over mijn hiv en mijn locatie. Ik heb alles aan hem uitgelegd en hij vertelde me dat er niets is om bang voor te zijn dat hij me zal genezen , mij schenk me garantie, ik vraag me om dingen te betalen, dus als ik genezen ben, zal ik dankbaarheid tonen. Ik weet niet hoe ik het moet doen Dr. Itua. Ik kreeg zijn kruidengeneesmiddel via EMS Courier-service die bij mij op kantoor kwam 5 werkdagen. Het is een goede man en ik ken hem voor zijn goede werk. Mijn grootmoeder roept hem op om hem en mijn vrienden te waarderen, dat is een vreugde voor mij dat ik vrij ben van het nemen van pillen en dat dikke schoonheid een nachtmerrie is .je zult begrijpen waar ik het over heb als je hetzelfde probleem had ik was zijn agenda ook dat hij me onlangs stuurde, hij geneest een hele aardige ziekte zoals, kanker, herpes, fibromyalgie, hiv, hepatitis B, lever / nier Inflamatory, Epilepsy, Infertility, Fibroid, Diabetes, Dercum, Copd, en brengen ook Ex Lover terug .. Hier zijn Contact .drituaher balcenter @ gmail.com Of Whats_app-nummer +2348149277967

    BeantwoordenVerwijderen